مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-17سياسي

45 شعبه اخذ رای در بخش رخ تربت حیدریه برای برگزاری انتخابات 28 خردادماه پیش بینی شد


بخشدار رخ تربت حیدریه با اشاره به افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت : - علی اکبر صاحبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو در این بخش  فراهم شده است، گفت: در مجموع تعداد 45 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات 1400 در این منطقه پیش بینی شد که از این تعداد مجموعاً 34 شعبه ثابت و 11 شعبه اخذ رأی نیز سیار است.

بخشدار رخ تربت حیدریه ادامه داد: از 45 شعبه اخذ رای تعداد 2 شعبه شهری و 43  شعبه روستایی برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: از 34 صندوق اخذ رأی ثابت، به تفکیک 2 صندوق ثابت در شهر رباط سنگ و بقیه  صندوق های ثابت در سطح روستا مستقر خواهند شد.

صاحبی همچنین با مقایسه تعداد شعب اخذ رأی نسبت به دوره های گذشته، افزود: تمهیدات لازم برای تجهیز شعب اخذ رأی پیش بینی شده و ستاد انتخابات بخش با اعزام تیم نظارت و ارزیابی در شعبه های اخذ رأی به صورت میدانی الزامات و نیازهای شعب را احصاء و گزارش آن را به ستاد انتخابات بخش اعلام کردند.

رییس ستاد انتخابات بخش رخ تربت حیدریه گفت: مجریان انتخابات امسال تلاش خواهند داشت تا انتخاباتی سالم، قانونمند با محوریت سلامت مردم و رعایت توصیه های بهداشتی و مراقبتی در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 شعبه اخذ رای در بخش رخ تربت حیدریه برای برگزاری انتخابات 28 خردادماه پیش بینی شد

45 شعبه اخذ رای در بخش رخ تربت حیدریه برای برگزاری انتخابات 28 خردادماه پیش بینی شد