مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 03:102021-06-16سياسي

مشارکت پرشور مردم راهی برای بهبود شرایط/ مسئولان جوابگو باشند


رییس ستاد ملی حکمت با بیان اینکه مشارکت پرشور مردم راهی برای بهبود شرایط است، گفت: حضور پای صندوق های رای دشمنان را ناامید می سازد.

- با بیان اینکه امروز مردم ما از مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال جوانان و محدودیت ها رنج می برند، تاکید کرد: متأسفانه این مشکلات به دلیل ضعف مدیریت دولت مستقر به وجود آمده است و از آنجا که رفع مشکلات نیاز به همت، تلاش و کار جهادی دارد، ما قطعاً شاهد حضور خوب مردم در پای صندوق های رأی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ایران در زمره کشورهای نسبتاً ثروتمند دنیا است، افزود: نفت و گاز، معادن، ذخایر غنی و … در کشورمان بسیار فراوان است اما ما می بینیم که سرانه عمومی مردم ما و آنچه که در سر سفره مردم قرار می گیرد از این شرایط، رضایتمند نیست و می شود از این امکانات و ظرفیت برای رفاه عمومی استفاده کرد.

ضرورت نگاه به داخل عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه به دلیل برخی اعتمادهای نادرست و نگاه به آن سوی آب نتوانسته ایم از ظرفیت های کشورمان به خوبی استفاده کنیم، ابراز کرد: عدم توجه به ظرفیت ها و توانمندی ها و نداشتن باور ملی به طور کلی نتوانسته است شرایطی را پدید بیاورد که از داشته های کشورمان برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم استفاده لازم را کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پرشور مردم راهی برای بهبود شرایط/ مسئولان جوابگو باشند

مشارکت پرشور مردم راهی برای بهبود شرایط/ مسئولان جوابگو باشند