مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 03:002021-06-16حوادث

کشف 237 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کاشان


فرمانده انتظامی کاشان از کشف 237 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) غیرمجاز قاچاق به ارزش افزون بر 6 میلیارد تومان با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک آپارتمان در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین بساطی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با کسب خبری مبنی بر نگهداری و به کارگیری دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز قاچاق در یک آپارتمان 6 طبقه در شهر کاشان با همکاری مدیریت حراست اداره برق مراتب را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل مورد نظر و هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان در محل حاضر شدند و افزون بر کشف 237 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز قاچاق در سه واحد مسکونی از این آپارتمان، یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و به ویژه امنیت جامعه، در صورت اطلاع از چنین مواردی، موضوع را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

اداره برق کاشان نیز با اعلام پلمب و قطع انشعاب برق آپارتمان یادشده، اضافه کرد: در روزهای اخیر برخی همشهریان در مورد ضعف ولت محل زندگی خود گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 237 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کاشان

کشف 237 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کاشان