مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 01:202021-06-16سياسي

دعوت آیت الله علم الهدی از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور آگاهانه در انتخاب دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت نماینده ولی فقیه در  خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی در آستانه برگزاری انتخابات 1400، با صدور اطلاعیه ای ضمن دعوت از مردم برای حضور پای صندوق های رأی، از آنان خواست با احساس مسئولیت رأی خود را به صندوق بیاندازند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: با عرض تبریک به مناسبت دهه پر فضیلت کرامت خدمت همه شما برادران، خواهران و بینندگان عزیز و محترم.

امام بزرگوار در بعضی از فرمایشاتشان فرمودند اگر شما در انتخابات شرکت نکنید و نظام با شرکت نکردن شما لطمه ببیند، شما مسئول خواهید بود ؛ برای شما برادران و خواهران متدین، مؤمنه و مؤمنی که به این نظام، انقلاب و امام عقیده دارید، ممکن است این سؤال پیش بیاید که امام راحل، عدم شرکت در انتخابات را به مسؤولیت به این که نظام از شرکت نکردن ما لطمه ببیند، معلق فرمودند.

ممکن است یک برادر یا خواهر حساب کند من یک نفر هستم، چطور ممکن است من یک نفر در انتخابات شرکت نکنم، نظام لطمه ببیند، معمولأ گاهی از اوقات در جریان انتخابات احساس می شود که حتی یک رأی در سرنوشت انتخابات مؤثر است و چه بسا با وجود یک رأی، سرنوشت انتخابات عوض شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت آیت الله علم الهدی از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات

دعوت آیت الله علم الهدی از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات