مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 20:252021-06-16اقتصادي

31 خردادماه آخرین فرصت تخفیف 15 درصدی عوارض اصناف


مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با تأکید بر عدم تمدید تخفیف 15 درصدی عوارض نقدی اصناف و مشاغل گفت: از اصناف درخواست داریم تا پایان روز 31 خردادماه عوارض سال 1400 خود را پرداخت کرده و از تخفیف 15 درصدی بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد وحیدنیا با اشاره به تخفیف 15 درصدی عوارض نقدی اصناف و مشاغل اظهار داشت: زمان استفاده از تخفیف 15 درصدی مصوب شورای اسلامی شهر قم تا پایان روز 31 خردادماه سال 1400 خواهد بود.

وی با تأکید بر پرداخت به موقع عوارض سالانه اصناف و مشاغل افزود: امیدواریم شهروندان از این فرصت استفاده کرده و  تا پایان خردادماه با مراجعه به اتحادیه ها و شهرداری عوارض نقدی خود را پرداخت کنند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم، نحوه پرداخت عوارض را تشریح کرد و گفت: اصناف با توجه به امضا تفاهم نامه با اتاق اصناف، می توانند به اتحادیه مربوط خود مراجعه کرده و عوارض سالانه خود را پرداخت کنند و از تخفیف 15 درصدی تا پایان خردادماه برخوردار شوند.

وی نحوه پرداخت عوارض مشاغل را نیز توضیح داد و تصریح کرد: مشاغلی مانند وکلا، پزشکان و حِرف وابسته نیز باید برای پرداخت عوارض سالانه مشاغل خود به شهرداری مراجعه کرده و امیدواریم به زودی امکان پرداخت الکترونیکی عوارض مشاغل نیز فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 خردادماه آخرین فرصت تخفیف 15 درصدی عوارض اصناف

31 خردادماه آخرین فرصت تخفیف 15 درصدی عوارض اصناف