مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 19:502021-06-16سياسي

تلویزیون چند ساعت تریبون نامزدها و انصرافی ها شد؟


آنتن شبکه های سراسری تلویزیون در جریان سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، به هر کدام از نامزدها نزدیک به 9 ساعت فرصت تبلیغات داد.

این رقم به استثنای سه مناظره ای است که هر کدام، - آنتن شبکه های سراسری تلویزیون در جریان سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، به هر کدام از نامزدها نزدیک به 9 ساعت فرصت تبلیغات داد.

این رقم به استثنای سه مناظره ای است که هر کدام، در مدت زمان 180 دقیقه روی آنتن رفت و به طور کلی چیزی حدود 90 دقیقه در جریان سه مناظره به هر نامزد فرصت داده شد تا ضمن بیان نقطه نظراتش، به انتقاد از رقبا بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پخش تبلیغات تلویزیونی در جریان سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری از جمعه ـ هفتم خرداد ماه ـ آغاز شد و در جریان آن هفت کاندیدای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، فرصت پیدا کردند که تا آخرین روزی که قوانین انتخاباتی به آنها اجازه می دهد (26 خرداد ماه) از آنتن رسانه ملی و مخاطبانش برای معرفی برنامه هایشان و همچنین طرح انتقادهایی از دولت فعلی و دیگر رقبا بهره ببرند.

بر این اساس شبکه یک سیما که پخش برنامه های با دوربین (رییس جمهور) (40 دقیقه) و مستندهای تبلیغاتی نامزدها (دو مستند 30 دقیقه ای) را عهده دار شده بود، در مجموع به هر نامزد 100 دقیقه فرصت داد تا در پربیننده ترین ساعات خود یعنی هشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون چند ساعت تریبون نامزدها و انصرافی ها شد؟

تلویزیون چند ساعت تریبون نامزدها و انصرافی ها شد؟