مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 19:202021-06-16سياسي

سعید محمد: کلیدقلابی دولت هیچ قفلی را باز نکرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم النبیاء (ص) در جمع هواداران آیت الله رییسی در شهر مقدس مشهد گفت: - فرمانده سابق قرارگاه خاتم النبیاء (ص) با بیان اینکه حکومت اسلامی بر مبنای اقشار ضعیف جامعه شکل می گیرد، گفت: حضرت امام(ره) با شما مردم انقلاب کرد 8 سال جنگ را اداره کرد، امام یک موی کوخ نشین ها را به کاخ نشین ها نمی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم النبیاء (ص) در جمع هواداران آیت الله رییسی در شهر مقدس مشهد گفت: سلام بر شهیدان بزرگ سرزمین خراسان، کاوه، برونسی و دیگر شهدای این خطه، ما همه به این خطه بدهکاریم چرا که امام خامنه ای ما از این خطه هستند.

وی در ادامه گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم بیان کرده اند که فاصله بین آرمان ها و واقعیت های جامعه زیاد شده است و باید چاره اندیشی کرد.

محمد گفت: امام(ره) یک موی کوخ نشین ها را به کاخ نشین ها نمی داد، اما دردا که امروز بسیاری از مسئولین کاخ نشین شده اند، امام امروز در بین ما نیستند تا ببینند که چقدر فاصله بین کارگزاران نظام و مردم زیاد شده است.

وی در ادامه گفت: مردم دچار دلزدگی شده اند ولی دلزدگی مردم از کارگزاران است و لازم است ریل این کشور به ریل اصلی انقلاب برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید محمد: کلیدقلابی دولت هیچ قفلی را باز نکرد

سعید محمد: کلیدقلابی دولت هیچ قفلی را باز نکرد