مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 18:452021-06-16سياسي

رحمانی فضلی: مردم رأی سفید ندهند/ کمبود تعرفه نخواهیم داشت


من با اطمینان می گویم که کمبود تعرفه رای نداریم و از مردم می خواهم واقعاً رای سفید ندهند زیرا انتخابات تجلی اراده آنهاست.

- وزیر کشور گفت: من با اطمینان می گویم که کمبود تعرفه رای نداریم و از مردم می خواهم واقعاً رای سفید ندهند زیرا انتخابات تجلی اراده آنهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در شبکه خبر با اشاره به اینکه در مجموع در کنار برنامه ریزی و پشتیبانی های مورد نیاز 66 هزار و 800 شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و 75 هزار و 15 شعبه اخذ رای برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است، گفت: در هر شعب اخذ رای بین 20 تا 25 نفر حضور خواهند داشت و علاوه بر اینها ناظران شورای نگهبان و ناظران بهداشتی نیز در شعب اخذ رای انجام وظیفه خواهد کرد.

وی با اشاره به تاکید رهبری نسبت به تامین تعرفه های انتخاباتی در شعب اخذ رای از سوی وزارت کشور ادامه داد: امروز رهبری به این موضوع اشاره کردند و من با اطمینان می گویم که کمبود تعرفه رای نداریم.

اطمینان خاطر می دهم که قطعاً کمبودی در این زمینه نخواهد بود.

وزیر کشور با بیان اینکه امکان کنترل ما نسبت به این موضوع کاملا تحت نظر است، یادآور شد: هر شعبه ای که تعرفه توزیع کرده ایم معمولاً 10 تا 15 درصد بیشتر از آنچه که در آن شعبه مورد نیاز است توزیع می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی فضلی: مردم رأی سفید ندهند/ کمبود تعرفه نخواهیم داشت

رحمانی فضلی: مردم رأی سفید ندهند/ کمبود تعرفه نخواهیم داشت