مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 18:402021-06-16اقتصادي

547 پرونده صنایع دستی، تسهیلات کرونا دریافت کردند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: 547 پرونده صنایع دستی تسهیلات کرونا دریافت کردند.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شناسایی، آموزش، پرداخت تسهیلات و حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی شهرستان ها با هدف رونق تولیدات این حوزه و اشتغال زایی از اهم برنامه های معاونت صنایع دستی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در راستای رونق صنایع دستی تعداد 176 نفر از فعالان حوزه صنایع دستی و جویای کار که متقاضیان دریافت تسهیلات برای ایجاد خوداشتغالی بودند، تشکیل پرونده شد سپس از طرف اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به بانک های عامل معرفی شدند و تسهیلات دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه 547 پرونده صنایع دستی با میزان اشتغال 883 نفری برای دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام کردند که مبلغ 780 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند، اضافه کرد: 5 پرونده صنعتگران خانم فعال از اعتبارات بانوان استانداری، تسهیلات دریافت و 12 فقره وام بلاعوض از محل اعتبارات سال 98 و 107 وام بلاعوض از محل 99 به صنعتگران صنایع دستی پرداخت شد.

  ارجمند با اشاره به برگزاری چهار بازارچه موقت صنایع دستی در استان افزود: یک بازارچه در شهرستان ایجرود، دو بازارچه در شهرستان سلطانیه و یک بازارچه به همراه جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

547 پرونده صنایع دستی، تسهیلات کرونا دریافت کردند

547 پرونده صنایع دستی، تسهیلات کرونا دریافت کردند