مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-16اجتماعي

خراسان جنوبی ها در سال 700 هزار تن گرد و غبار می خورند!


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: در سال بیش از 700 هزار تن گرد و غبار از کانون های فرسایش خراسان جنوبی بلند می شود و بخش زیادی از آن در استان رسوب می کند و به نوعی بر سر مردم فرو می ریزد و بخشی از آن از استان خارج می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: در سال بیش از 700 هزار تن گرد و غبار از کانون های فرسایش خراسان جنوبی بلند می شود و بخش زیادی از آن در استان رسوب می کند و به نوعی بر سر مردم فرو می ریزد و بخشی از آن از استان خارج می شود.

حسن اکبری در مورد چالش بیابان و گرد و غبار و تاثیر آن بر محیط زیست، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: موقعیت خراسان جنوبی به گونه ای است که در کمربند خشک زمین قرار دارد و ماهیت استان، یک استان بیابانی است.

وی با بیان اینکه این استان در مجاورت با دو بیابان و کویر بزرگ کشور است، افزود: کویرهای متعددی نیز در داخل استان وجود دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از یک سوم خاک استان در معرض پدیده فرسایش بادی است، تصریح کرد: در سال بیش از 700 هزار تن گرد و غبار از این کانون های فرسایش بلند می شود و بخش زیادی از آن در استان رسوب می کند و به نوعی بر سر مردم فرو می ریزد و بخشی از آن از استان خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی ها در سال 700 هزار تن گرد و غبار می خورند!

خراسان جنوبی ها در سال 700 هزار تن گرد و غبار می خورند!