مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 18:202021-06-16سياسي

بیانیه مهم سیدعلی طاهری درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها


حجت الاسلام سیدعلی طاهری رییس شورای ائتلاف استان گلستان درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه مهمی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام سیدعلی طاهری رییس شورای ائتلاف استان گلستان طی بیانیه درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد: مشکلاتی که هم اکنون مردم شریف ایران را آزرده خاطر کرده است، ناشی از مدیریت ناکارآمد و غیرانقلابی کسانی است که با وعده های پوچ، روی کار آمدند و خسارت های فراوانی را برای کشور به بار آوردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و انقلابی استان گلستان و دارالمومنین گرگان سلام علیکم با عنایت به شرایط بسیار حساس داخلی، منطقه ای و بین المللی، توجه به روی کار آمدن کارگزاران و مسوولان انقلابی ضرورتی انکارناپذیر است.

به همین جهت توجه شما مردم شریف، متدین و انقلابی استان گلستان و شهر دارالمومنین گرگان را به نکات زیر جلب می کنم: 1- افتخار ملت ایران این است که به برکت انقلاب اسلامی و خون مقدس ده ها هزار شهید گلگون کفن، نظامی مبتنی بر انتخابات شکل گرفته و همه ی مسوولیت های مهم کشوری، دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مهم سیدعلی طاهری درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

بیانیه مهم سیدعلی طاهری درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها