مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 18:052021-06-16اقتصادي

قاضی زاده هاشمی: در معیشت موضوع اشتغال را هدفگذاری می کنیم


در معیشت موضوع اشتغال را هدفگذاری می کنیم می خواهیم نرخ بیکاری که 12، 13 درصد حالا کمتر یا بیشتر اعلام می کنند این را کاهش بدهیم یا قدرت خرید را افزایش بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری امشب در آخرین برنامه تبلیغات انتخاباتی خود در گفتگوی ویژه خبری سیما شرکت کرد و در پاسخ به سوال مجری درباره اینکه سالهاست تورم بالا داریم و این تورم افزایش پیدا کرده به 40 درصد، 50 درصد و سبب کاهش قدرت خرید و تغییر جمعیت دهک ها شده است.

شما در برنامه هایتان اعلام کردید افراد را به سه دسته تقسیم می کنید کسانی که باید مالیات بدهند کسانی که یارانه بگیرند و کسانی که دخل و خرجشان تقریبا برابر است.

وی افزود: آیا مدل تقویم جبران معیشت مردم همین است؟ اظهار کرد: سیاست هایی که ما در مورد آن صحبت می کنیم ابتدا با رای مردم جاری می شود.

طبیعتا انتخابات رقابتی پرشور با یک رییس جمهوری که پشتوانه رای مردمی بالا داشته باشد و با قدرتی که به پشتوانه رای مردم کسب می کند، مشکلات موجود را که خیلی عمیق هستند حل و فصل بکند و هم بتواند در عرصه بین المللی بعضی از گره هایی که وجود دارد را باز بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: در معیشت موضوع اشتغال را هدفگذاری می کنیم

قاضی زاده هاشمی: در معیشت موضوع اشتغال را هدفگذاری می کنیم