مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 17:402021-06-16سياسي

حفظ سلامت مردم در روز انتخابات در اولویت است


استاندار گیلان با اشاره به پیش بینی تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: حفظ سلامت مردم در روز انتخابات در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع شامگاه چهارشنبه در گفتگوی زنده با مردم گیلان از طریق شبکه باران با اشاره به اینکه ایرانیان ملتی آگاه و بیدار هستند، اظهار کرد: از همان ابتدای انقلاب با انتخاب راه خود که همان مردم سالاری دینی بود طاغوت را نفی کردند.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس اسلامی ایران، مردم نقش مهمی ایفا می کنند، افزود: معتقدم مهمترین جلوه بارز مردم سالاری دینی در انتخابات محقق می شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه برای انتخابات سالم، امن و با شکوه طی یک سال گذشته تلاش های بسیار انجام شده و تمهیدات لازم پیش بینی شده است، گفت: بر اساس آخرین گزارشات تمام شهرستان های استان گیلان آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات را دارند.

وی با بیان اینکه بیش از 60 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی و تدارکاتی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند، اضافه کرد: سه هزار و 94 شعبه اخذ رأی برای استان گیلان پیش بینی شده است.

زارع با اشاره به اینکه از این تعداد دو هزار و 715 شعبه ثابت و 379 شعبه سیار است، گفت: یک میلیون 988 هزار و 534 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 40 هزار و 455 نفر رأی اولی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ سلامت مردم در روز انتخابات در اولویت است

حفظ سلامت مردم در روز انتخابات در اولویت است