مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 17:202021-06-16اقتصادي

بخشی از تامین و تجهیز زیرساخت های منطقه آزاد اینچه برون را باید دولت کمک کند


دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: بخشی از تامین و تجهیز زیرساخت های منطقه آزاد اینچه برون را باید دولت کمک کند، منطقه آزاد اینچه برون دارای زیرساخت های اولیه مانند آب ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حمیدرضا مومنی عصر امروز در بازدید منطقه آزاد اینچه برون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای لجستیک مناطق آزاد را با جدیت دنبال کرده و آن را فعال کردیم که این شورا می تواند در حوزه ترانزیتی مناطق آزاد نقش موثری داشته باشد.

وی تصریح کرد: با اینحال در نظر داریم برای تکمیل زیرساخت های این منطقه آزاد با برنامه ریزی از مکانیزم بازار سرمایه و مالی از طریق بخش خصوصی اقدام کنیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با اشاره به اینکه تسریع در تامین و تجهیز زیرساخت های اولیه با توان بخش خصوصی امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هزینه تامین و تجهیز زیرساخت ها بسیار زیاد بوده و تخصیص بودجه از طریق دولت محدود است لذا برای تسریع در تامین و تجهیز این زیرساخت ها از توان بخش خصوصی کمک خواهیم گرفت که مدت زمان آن نیز کوتاه خواهد بود.

* منطقه آزاد اینچه برون یکی از بهترین مناطق آزاد کشور بوده که سریع تر از مناطق آزاد دیگر راه اندازی شود/ فعال شدن شورای لجستیک مناطق آزاد وی ادامه داد: راه اندازی منطقه آزاد در دو مرحله زیرسازی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از تامین و تجهیز زیرساخت های منطقه آزاد اینچه برون را باید دولت کمک کند

بخشی از تامین و تجهیز زیرساخت های منطقه آزاد اینچه برون را باید دولت کمک کند