مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 17:102021-06-16فرهنگي

مجید مجیدی در آی فیلم از «خورشید» می گوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی این برنامه، سینما آی فیلم این هفته، چهارشنبه 26 خردادماه به نقد و بررسی فیلم سینمایی خورشید می پردازد و با عوامل آن همچون مجید مجیدی نویسنده و کارگردان، - برنامه تلویزیونی سینما آی فیلم این هفته به فیلم سینمایی خورشید به کارگردانی مجید مجیدی اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی این برنامه، سینما آی فیلم این هفته، چهارشنبه 26 خردادماه به نقد و بررسی فیلم سینمایی خورشید می پردازد و با عوامل آن همچون مجید مجیدی نویسنده و کارگردان، مهدی بدرلو مجری طرح و مدیرتولید، روح الله زمانی، شمیلا شیرزاد، محمدمهدی موسوی و ابوالفضل شیرزاد بازیگران نوجوان این اثر سینمایی، محمدحسن داوودی مدیر مدارس صبح رویش و محمدرضا مقدسیان منتقد گفتگو کرده است.

فیلم سینمایی خورشید به نویسندگی مشترک مجید مجیدی و نیما جاویدی و تهیه کنندگی مشترک امیر بنان و مجید مجیدی در سال 98 تولید و ساخته شد و توانست جوایز داخلی و بین المللی بسیاری را از آن خود کند.

اکران این فیلم سینمایی از نوروز 1400 آغاز شده است و تا کنون ادامه دارد.

خورشید روایتگر داستان پسربچه ای 12 ساله به نام علی و دوستانش است که برای کمک به خانواده هایشان به سختی کار می کنند و برای گذران زندگی برخی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید مجیدی در آی فیلم از «خورشید» می گوید

مجید مجیدی در آی فیلم از «خورشید» می گوید