مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-16سياسي

اقلام بهداشتی در همه شعب اخذ رای استان بوشهر توزیع می شود


دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: اقلام بهداشتی در همه شعب اخذ رای استان بوشهر توزیع می شود.

- ، خسرو دهقانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر از هر لحاظ برای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونمند و ایمن در روز جمعه 28 خرداد آماده است.

وی ادامه داد: در برگزاری انتخابات تعداد 25 هزار نفر به عنوان مجری، ناظر، بازرس، نیروی انتظامی و تدارکات شرکت خواهند کرد و تمامی اقلام لازم برای برگزاری انتخابات از جمله تعرفه های اخذ رأی و دستگاه های احراز هویت در اختیار شهرستان های استان قرار گرفته است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر خاطرنشان کرد: علاوه بر آن صندوق های الکترونیک نیز ویژه برگزاری انتخابات شورای شهر بوشهر در اختیار فرمانداری بوشهر قرار گفته است.

وی افزود: اخذ رأی در شعب سراسر کشور ساعت هفت صبح روز جمعه در شعب سراسر کشور آغاز و به مدت 10 ساعت ادامه می یابد و در صورت ضرورت قابل تمدید است که این موضوع از طریق آگهی انتخابات اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

وی اضافه کرد: زمان پایان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری بر اساس قانون ریاست جمهوری ساعت هفت صبح روز پنجشنبه و پایان تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز ساعت 24 امروز چهارشنبه خواهد بود و پس از این ساعات هرگونه تبلیغات تخلف محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلام بهداشتی در همه شعب اخذ رای استان بوشهر توزیع می شود

اقلام بهداشتی در همه شعب اخذ رای استان بوشهر توزیع می شود