مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:402021-06-16سياسي

رای به شخصیتی در تراز انقلاب امید به آینده ای روشن است


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان گفت: مردم با رای دادن به شخصیتی در تراز انقلاب در روز 28 خرداد، امید به آینده ای روشن را ترسیم کنند.

- مهدی طرفی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ایران در آستانه یک تحول عظیم قرار دارد و بدون شک نقش آفرینی نیروهای انقلابی می تواند زمینه ساز روی کار آمدن دولت اسلامی و رهایی از دولت های پیر و خسته و مرعوب غرب شود.

وی افزود: مردم خوزستان در سال های متمادی توانستند دین خود را به انقلاب ادا کنند و اکنون نیز با حضور خود پای صندوق های رأی در 28 خرداد در رقم خوردن حماسه ای تاریخی سهیم و شریک باشند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان عنوان کرد: مردم با انتخاب گزینه ولایی و انقلابی و جهادی، عدالت خواه و شجاع و ضد فساد و مفسدان و دارای کارنامه درخشان مدیریتی و کارآمد، شخصیتی جامع و در تراز انقلاب اسلامی یعنی آیت الله ابراهیم رییسی، امید به آینده ای روشن را رقم خواهد زد.

وی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان عموم مردم را به حضور پای صندوق های رأی دعوت می کند و قطعاً حضور پر رنگ و مشارکت همگانی در انتخابات مشت محکمی بر صورت استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و ضد انقلاب خواهد زد؛ البته انتخاب رییس دولت در گام دوم انقلاب می تواند تحقق بخش ملزومات تشکیل تمدن نوین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای به شخصیتی در تراز انقلاب امید به آینده ای روشن است

رای به شخصیتی در تراز انقلاب امید به آینده ای روشن است