مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:352021-06-16سياسي

تولید و رونق مسکن در دولت آینده اتفاق می افتد


وزیر ارتباطات دولت دهم با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب از اولویت های دولت آینده است، گفت: مردم در دولت آینده شاهد رونق و تولید مسکن در تمام نقاط کشور خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدحسن نامی وزیر ارتباطات دولت دهم در گردهمایی هواداران مردمی که بعداز ظهر امروز در میدان فلسطین برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از اولویت های دولت آینده است و این بیانیه به عنوان راهکار و مسیر اصلی و اساسی دولت دنبال خواهد شد.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب به همه چالش های کشور اشاره شده که در دولت آیت الله رییسی به معنای واقعی همه مشکلات و گره های کور در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با راهنمای این بیانیه برطرف خواهدشد.

نامی با اشاره به اینکه فساد در دولت در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه بوده است، تصریح کرد: بودجه ما در سال 94 به 458 میلیارد تومان رسید در صورتی جمعیت کشور ما تغییری نکرده است.

وی ادامه داد: در زمان دولت تدبیر و امید  باید 8 میلیون مسکن تولید می شد که این اتفاق نیفتاد ودر حق ملت جفا کردند اما در دولت آینده در طی 4 سال شاهد رونق و تولید مسکن خواهید بود.

وزیر ارتباطات دولت دهم خطاب به مردم اضافه کرد: مردم گول پیامک های تبلیغاتی رقیب های ریاست جمهوری را نخورید و با دقت اخبار را دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و رونق مسکن در دولت آینده اتفاق می افتد

تولید و رونق مسکن در دولت آینده اتفاق می افتد