مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-16سياسي

شناسایی و انهدام گروه های اخلالگر انتخابات درمرزهای آذربایجان غربی


مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی از شناسایی گروه های معاند اخلالگر در انتخابات 1400 در مرزهای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی، مدیرکل اطلاعات استان در دیدار با مدیران سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی اظهار داشت: این گروه معاند مجهز به سلاح قصد خرابکاری در انتخابات را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و منهدم شدند.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی عنوان کرد: رسانه ها و سازمان های مردم نهاد باید با حرفه ای گرایی، در چارچوب قانون، اطلاع رسانی صحیح و توجه به نیازهای مخاطبان زمینه ساز تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی اشرافیت، پیشگیری، هشداردهی و اقدام را از وظایف دستگاه امنیتی در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی بیان کرد و افزود: نگاه دستگاه امنیتی به سازمان های مردم نهاد نیز ناشی از این وظایف اشرافیت، پیشگیری و هشداردهی است و برخورد در آخرین مرحله کار قرار دارد.

وی حوزه کاری سازمان های مردم نهاد را حوزه نرم دانست و اظهار داشت: آذربایجان غربی به دلیل هم مرزی با سه کشور خارجی، دارا بودن 6 گمرک و ظرفیت های بی شمار مرزی با مسائل و مشکلات زیادی در حوزه های محیط زیست، اعتیاد، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و انهدام گروه های اخلالگر انتخابات درمرزهای آذربایجان غربی

شناسایی و انهدام گروه های اخلالگر انتخابات درمرزهای آذربایجان غربی