مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-16حوادث

دستگیری کلاهبرداران حرفه ای با 1.6 میلیارد کلاهبرداری در خراسان شمالی


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری چهار کلاهبردار حرفه ای با 16 میلیارد و 357 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری چهار کلاهبردار حرفه ای با 16 میلیارد و 357 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده با اعلام جزییات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی تحت عنوان فروش ملک، کارت به کارت، فروش لوازم خانگی، جعل سند و.

از آنان کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و بی وقفه موفق شدند متهمان را شناسایی کنند، افزود: در چند عملیات غافلگیرانه چهار نفر کلاهبردار حرفه ای دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 16 فقره کلاهبرداری به ارزش 16 میلیارد و 357 میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: در این رابطه 19 نفر شاکی نیز شناسایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار مطهری زاده با اعلام اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان عزیز خواست تا در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران حرفه ای با 1.6 میلیارد کلاهبرداری در خراسان شمالی

دستگیری کلاهبرداران حرفه ای با 1.6 میلیارد کلاهبرداری در خراسان شمالی