مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-16سياسي

حضور حداکثری در انتخابات، قدرت دیپلماسی ایران را افزایش می دهد


مسئول حزب جوانان شاخه خراسان جنوبی با تأکید بر تقویت قدرت دیپلماسی ایران در دنیا با حضور حداکثری در انتخابات، گفت: برای برون رفت از وضعیت فعلی طبیعتا باید حضور حداکثری را پای صندوق های رای داشته باشیم چراکه حضور حداکثری می تواند قدرت ما را در داخل کشور .

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول حزب جوانان شاخه خراسان جنوبی با تأکید بر تقویت قدرت دیپلماسی ایران در دنیا با حضور حداکثری در انتخابات، گفت: برای برون رفت از وضعیت فعلی طبیعتا باید حضور حداکثری را پای صندوق های رای داشته باشیم چراکه حضور حداکثری می تواند قدرت ما را در داخل کشور و خارج از مرزها تقویت کند.

علی غنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم نسخه شفابخشی را برایمان قرار داده و در آیه 11 سوره رعد می فرماید إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند .

وی بیان کرد: اگر اعتقاد داریم که فضای فعلی کشور نیاز به تغییر دارد؛ باید ابتدا خود حرکت کنیم و راه را آغاز کنیم.

مسئول حزب جوانان شاخه خراسان جنوبی بیان کرد: حضور حداکثری مردم می تواند خواسته هایی که حداکثر مردم تقاضا دارند را برآورده کند چراکه هیچ اراده ای بالاتر از اراده مردم برای تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات، قدرت دیپلماسی ایران را افزایش می دهد

حضور حداکثری در انتخابات، قدرت دیپلماسی ایران را افزایش می دهد