مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-16سياسي

برگزاری 20 همایش بزرگداشت امامزادگان در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری 20 همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در دهه کرامت امسال در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: در این مراسمات از خادمین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در همایش استانی تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران که به میزبانی امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار شد، اظهار کرد: زندگی، رفتار و سنت اهل بیت برای مردم حجت است.

وی افزود: همه افراد جامعه باید بدانند اگر در زندگی رفتار، کردار و اعمال از اهل بیت تبعیت کنند موفق خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پاسخگوی سوالات مردم هستند، تصریح کرد: باید قبول کنیم که در درک اندیشه های اهل بیت کوتاهی کردیم که باید بیشتر در فضای مجازی  از اندیشه های خالصانه اهل بیت بهره گیری شود.

حیدری از برگزاری 20 همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در دهه کرامت امسال در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: در این مراسمات از خادمین، مدیران اجرایی و مسئولین فرهنگی فعال در بقاع متبرکه استان تجلیل بعمل آمد.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خودبا اعلام اینکه 28 خرداد 1400 روز عاشورا و تکرار کربلا است، خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق رای لبیک به امام حسین (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 20 همایش بزرگداشت امامزادگان در مازندران

برگزاری 20 همایش بزرگداشت امامزادگان در مازندران