مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-16اقتصادي

برخورد با مراکز غیرقانونی تولید رمز ارز مستلزم هم افزایی دستگاه های اجرایی است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خواستار همکاری و مشارکت گسترده همه دستگاه های اجرایی استان و همچنین شهروندان استان فارس در برخورد با مراکزغیرقانونی تولید رمز ارز در سطح استان فارس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا خسروی در دومین جلسه کارگروه استانی ساماندهی مراکز استخراج رمز ارزها با اظهار این مطلب گفت: در سال جاری شاهد گرمای بی سابقه از فصل بهار بودیم که این امر سبب شد تا میزان مصرف در کشور 19 درصد و در استان های فارس و بوشهر تا 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان دهد.

وی روشن شدن زودهنگام پمپ های کشاورزی را از جمله  دلایل رشد مصرف برق در استان عنوان کرد و گفت: از انجا که بیش از 45درصد از انرژی برق استان در بخش کشاورزی صرف می شود، این امر در طی این روزها سبب شده است تا میزان انرژی مصرفی در این بخش به طرز چشمگیری بالا رود.

این مسؤول، پایین بودن نرخ تعرفه برق مصرفی برای بیش از 70  درصد از مشترکان استان فارس را از دلایل مستعد بودن این استان جهت فعالیت های غیرقانونی تولید رمز ارزها عنوان کرد و گفت: از آنجا که بیشتر مشترکان در شهرستان ها به ویژه شهرستان های جنوبی از تعرفه برق گرمسیری 1 برخوردارند، همین پایین بودن تعرفه برق مشترکان سبب شده است تا سوءاستفاده کنندگان، این مناطق را جهت تولید رمز ارز غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مراکز غیرقانونی تولید رمز ارز مستلزم هم افزایی دستگاه های اجرایی است

برخورد با مراکز غیرقانونی تولید رمز ارز مستلزم هم افزایی دستگاه های اجرایی است