مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-16اقتصادي

صدور مجوزهای بکارگیری 568 نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری های پنج استان


مجوزهای بکارگیری 568 نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری های پنج استان صادر شد.

- ، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، مجوز بکارگیری 568 نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری های استان های گیلان، خراسان شمالی، بوشهر، اصفهان و یزد صادر شد.

مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق توضیح داد: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند، بر اساس شاخص های تعیین شده شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری و استخدامی کشور اعطا گردیده است.

وی افزود: بررسی صدور مجوز شهرداری اصفهان و شهرداری بوشهر پس از برگزاری آزمون کتبی و ارزیابی شاخص های مربوطه و طی فرایندهای لازم مورد اقدام قرار می گیرد و مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در این شهرداری ها نیز در سقف تعیین شده صادر خواهد شد.

وی ابراز امیدواری نمود که با همکاری و تلاش سایر شهرداری ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری ها و تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز، روند اعطای مجوز به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوزهای بکارگیری 568 نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری های پنج استان

صدور مجوزهای بکارگیری 568 نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری های پنج استان