مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-16سياسي

اجمالی/ اسعید محمد: دردا که امروز عده ای از مسئولان کاخ نشین شده اند


فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: امام(ره) فرمودند یک موی شما کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهم ولی دردا که امروز عده ای از مسئولان کاخ نشین شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سعید محمد در جمع هواداران آیت الله رییسی در این شهر اظهار کرد: ما همه به خراسان بدهکار و مدیونیم چرا که یک گوهر تابناک همچون امام خامنه ای را درخود پرورانده است، همان وصی بر حق امام راحله(ره) که برآمده از مردم و دغدغه مند مردم مظلوم ایران زمین بود.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه در حکمرانی اسلامی همه چیز حول مردم می چرخد، گفت:مردم و نظرات آنها به ویژه مردم ضغیف جامعه برای حکمران اسلامی بسیار ذی قیمت است.

وی افزود: امام(ره) با شما مردم انقلاب کرد، با شما مردم هشت سال جنگ را اداره کرد و در تمام سختی ها تکیه امام و بعد مقام معظم رهبری، شما مردم بودید و هستید.

محمد خاطرنشان کرد: امام(ره) فرمودند یک موی شما کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهم ولی دردا که امروز عده ای از مسئولان کاخ نشین شده اند، طبق سفارش امام(ره) نباید بگذاریم فاصله بین فقیر و غنی افزایش یابد ولی علی رغم نهیب های رهبر معظم انقلاب امروز متاسفانه باید بگوییم کارگزاران نظام از مردم فاصله گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ اسعید محمد: دردا که امروز عده ای از مسئولان کاخ نشین شده اند

اجمالی/ اسعید محمد: دردا که امروز عده ای از مسئولان کاخ نشین شده اند