مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:002021-06-16سياسي

ضرورت احیای صنایع دستی بومی شاهرود و میامی


نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ و احیای صنایع دستی بومی شهرستان های شاهرود و میامی به عنوان هویت اجتماعی و تاریخی این شهرستان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

- ایسنا/سمنان نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ و احیای صنایع دستی بومی شهرستان های شاهرود و میامی به عنوان هویت اجتماعی و تاریخی این شهرستان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

علی اصغر خانی در آیین بزرگداشت هفته صنایع دستی در شهرستان شاهرود، با تأکید بر رونق صنایع دستی در دو شهرستان شاهرود و میامی اظهار کرد: با برطرف کردن موانع و مشکلات پیش روی تولید محصولات صنایع دستی، می توان زمینه توسعه و گسترش هنرهای دستی و سنتی را در بین نسل جوان فراهم کرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ترویج صنایع دستی زمینه اقتصادی کردن این هنر- صنعت را فراهم می کند، افزود: با توجه به اهمیت صنایع دستی، اولین وزیری که به حوزه انتخابیه دعوت کردم وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان نیز در این مراسم گفت: 2 هزار نفر از مجموع 5 هزار هنرمند صنایع دستی در استان سمنان، در شهرستان شاهرود فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای صنایع دستی بومی شاهرود و میامی

ضرورت احیای صنایع دستی بومی شاهرود و میامی