مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:002021-06-16سياسي

شناسایی و انهدام گروه های اخلالگر انتخابات درمرزهای آذربایجان غربی


مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی از شناسایی گروه های معاند اخلالگر در انتخابات 1400 در مرزهای استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی از شناسایی گروه های معاند اخلالگر در انتخابات 1400 در مرزهای استان خبر داد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی چهارشنبه 26 خرداد در دیدار با مدیران سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی افزود: این گروه معاند مجهز به سلاح قصد خرابکاری در انتخابات را داشتند که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و منهدم شدند، وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی عنوان کرد: رسانه ها و سازمان های مردم نهاد باید با حرفه ای گرایی، در چارچوب قانون، اطلاع رسانی صحیح و توجه به نیازهای مخاطبان زمینه ساز تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی اشرافیت، پیشگیری، هشداردهی و اقدام را از وظایف دستگاه امنیتی در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… ذکر کرد و افزود: نگاه دستگاه امنیتی به سازمان های مردم نهاد نیز ناشی از این وظایف اشرافیت، پیشگیری و هشداردهی است و برخورد در آخرین مرحله کار قرار دارد.

وی حوزه کاری سازمان های مردم نهاد را حوزه نرم دانست و اظهار کرد: آذربایجان غربی به دلیل هم مرزی با سه کشور خارجی، دارا بودن 6 گمرک و ظرفیت های بیشمار مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و انهدام گروه های اخلالگر انتخابات درمرزهای آذربایجان غربی

شناسایی و انهدام گروه های اخلالگر انتخابات درمرزهای آذربایجان غربی