مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-16سياسي

مشارکت 4500 نفر برای تأمین امنیت انتخابات در سمنان


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از به کارگیری چهار هزار و 500 مأمور برای برقراری نظم و امنیت انتخابات در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران به تمهیدات ویژه فرماندهی انتظامی استان سمنان برای تأمین امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخاباتی امن و آرام در دستور کار قرار گرفته است.

وی اقدامات پلیس در این راستا را به دو بخش آشکار و پنهان تقسیم کرد و افزود: از همان مراحل ابتدایی انتخابات به عنوان یکی از مراجع مهم و اصلی در زمان هایی مانند استعلام تعیین صلاحیت افراد، ایفای نقش کردیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اقدامات پلیس قبل، حین و بعد از انتخابات اظهار کرد: چهار هزار و 500 نفر امر خطیر و مهم امنیت انتخابات را در این استان برعهده دارند که از این تعداد یک هزار نفر بسیجیانی هستند که در روز انتخابات با نیروی انتظامی همکاری می کنند.

میراحمدی به فعال کردن تورهای ایست و کنترل با هدف از پیش طراحی شده اشاره کرد و گفت: علاوه بر این از امنیت منازل و اماکن کسب و کار مردم نیز غافل نشدیم و برای این بخش نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 4500 نفر برای تأمین امنیت انتخابات در سمنان

مشارکت 4500 نفر برای تأمین امنیت انتخابات در سمنان