مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-16اقتصادي

بیش از 7000 میلیارد از آورده متقاضیان مسکن ملی واریز شد


مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه تاکنون بیش از 7600 میلیارد تومان از سهم آورده متقاضیان مسکن ملی واریز شده است، گفت: نزدیک به 2000 میلیارد تومان از این منابع مردم به پروژه ها اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود شایان با اشاره به افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن گفت: در حال حاضر سقف تسهیلات ساخت مسکن به روش های معمول 200 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی است که امسال سقف تسهیلات مسکن برای سازندگانی که از فناوری های نوین در فرایند ساخت استفاده کنند بیش از دو برابر و به 450 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

شایان گفت: از انبوه سازان درخواست می کنم با توجه به شکاف عرضه با تقاضای مسکن از این تسهیلات ویژه بانک مسکن بهره ببرند تا بتوانیم به تدریج عقب ماندگی های تولید مسکن در کشور را جبران کنیم.

وی درباره میزان عقب ماندگی عرضه از تقاضای مسکن طی سال های گذشته گفت: در حالی که سالانه باید حداقل یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته و تولید می شد اما طی سال های گذشته این میزان به کمتر از 400 هزار واحد رسیده است.

طبق اعلام بانک مسکن، مدیرعامل این بانک افزود: در همین راستا افزایش سقف تسهیلات ساخت برای واحدهای دارای فناوری نوین به 450 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی، مشوق بانک مسکن برای تحریک سمت عرضه است و یک فرصت مناسب برای انبوه سازان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7000 میلیارد از آورده متقاضیان مسکن ملی واریز شد

بیش از 7000 میلیارد از آورده متقاضیان مسکن ملی واریز شد