مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-16حوادث

انهدام باند سارقان زورگیر غرب پایتخت


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری و انهدام باند سارقان زورگیر جوان خبر داد و گفت: این سارقان تحت عنوان مسافرکش از مسافران در محدوده غرب تهران با چاقو و ایجاد رعب و وحشت سرقت می کردند که به بیش از 10 فقره سرقت بدین شیوه معترف شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سردار علیرضا لطفی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 17:00 دوم آبان ماه سال گذشته مرد جوانی طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع سرقت زورگیری توسط 3 نفر جوان با یک دستگاه خودروی تیبا 2 در محدوده میدان آزادی اعلام شکایت کرد.

پرونده با موضوع سرقت بعنف (سرقت راننده از مسافر) تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکی پس از حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت، بعنوان مسافر در میدان آزادی سوار یک دستگاه خودروی تیبا شدم که دارای 2 نفر سرنشین و راننده بوده و پس از طی مسافتی یکی از سرنشینان خودرو با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، وجوه نقد و کارت عابر بانک من کرده و پس از حدود نیم ساعت در مکانی خلوت، مرا از ماشین به بیرون پرتاب و از محل متواری شدند.

رییس پلیس آگاهی تهران بیان داشت: کارآگاهان بدنبال اظهارات مال باخته راهی محل سرقت شدند که با انجام تحقیقات میدانی و بررسی فیلم دورب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان زورگیر غرب پایتخت

انهدام باند سارقان زورگیر غرب پایتخت