مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-16سياسي

آرامی: نهایت دقت را در بررسی صلاحیت ها انجام دادیم/ هیج کس بدون تحقیق رد صلاحیت نشد


رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان اظهار کرد: اکنون با موج وسیعی از نیروهای جوان تحصیل کرده علاقمند به خدمت هستیم و ما وارد گام دوم انقلاب شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور آرامی عصر امروز در ویژه برنامه دعوت اظهار کرد: نظارت در این دوره دقیق تر صورت گرفت و دلیل آن نیز بود که در دور گذشته بواسطه بروز برخی بی دقتی ها در نظارت ها دیدیم که مشکلاتی بروز کرد و دستگاه قضایی ورود پیدا کرد.

برگزیده ای از اظهارات منصور آرامی در ادامه می آید: ** راضی نبودیم که حتی یک نفر رد صلاحیت شود اما فرآیند نظارت در این دوره به گونه ای دقیق تر صورت گرفت.

** مشکل 6 روستایی که با عدم تشکیل شورا مواجه بودند نیز حل و رفع شد و اکنون در تمام شوراها در هرمزگان ** هیأت های نظارت شهرستان مستندات و گزارشات را به طور ویژه بررسی می کنند.

البته داریم افرادی که هر 5 مرجع آن را تأیید کردند اما بانکی اطلاع داد که فرد بدهی سنگین دارد و چک بلامحل دارد و یا بدهی بانکی آنچنانی داشته باشد و یا بدهی مالیاتی بالایی داشته باشد.

** بنا بر گزارشات مردمی و بدون تحقیق هیچ کسی رد صلاحیت نشده است.

** فردی در روستایی مدرکی جعلی داشته است و ما از آموزش و پرورش استعلام کردیم و محرز شد و لذا در این موارد نیز ردصلاحیت هایی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامی: نهایت دقت را در بررسی صلاحیت ها انجام دادیم/ هیج کس بدون تحقیق رد صلاحیت نشد

آرامی: نهایت دقت را در بررسی صلاحیت ها انجام دادیم/ هیج کس بدون تحقیق رد صلاحیت نشد