مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-16بين الملل

دوم اوت موعد جلسه رسیدگی به پرونده الشیخ جراح در قدس اشغالی


دادگاه مرکزی قدس امروز چهارشنبه تاریخ جلسه بعدی برای بررسی پرونده تخلیه چهار خانوار فلسطینی از محله الشیخ جراح را دوم ماه اوت (11 مرداد) تعیین کرد.

- دادگاه مرکزی قدس امروز چهارشنبه تاریخ جلسه بعدی برای بررسی پرونده تخلیه چهار خانوار فلسطینی از محله الشیخ جراح را دوم ماه اوت (11 مرداد) تعیین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری عرب48 ، تاریخ این جلسه پس از آن تعیین می شود که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی هفته گذشته تصمیم گرفت، جلسه بررسی حداکثر تا 20 ژوییه برگزار شود.

پیش از این هم آویخای مندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود، تصمیم گرفته است در پرونده محله الشیخ جراح در شهر قدس مداخله نکند و این پرونده را برای تصمیم گیری به دادگاه ارجاع دهد.

در پی این تصمیم مندلبلیت، دادگاه عالی اعلام کرد، با این تصمیم دادستان کل نحوه پیگیری دادخواست ارائه شده را بررسی خواهد کرد.

گفتنی است که این دادگاه ماه میلادی گذشته تصمیمش درمورد دادخواستی که خانواده های فلسطینی درمورد تخلیه منازل خود ارائه کرده بودند تا زمان بررسی رای دادستان حقوقی دولت رژیم صهیونیستی به تعویق انداخت.

مقامات رژیم صهیونیستی 28 خانواده در محله الشیخ جراح را به بیرون راندن از منازلشان به نفع یهودیان تهدید کردند و به دنبال اشغال و تسلط بر منازل مذکور و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوم اوت موعد جلسه رسیدگی به پرونده الشیخ جراح در قدس اشغالی

دوم اوت موعد جلسه رسیدگی به پرونده الشیخ جراح در قدس اشغالی