مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:002021-06-16ورزشي

جشن «دولتی» برای صعود از مرحله مقدماتی/ 50 میلیارد تومان جبران شد!


تیم ملی فوتبال ایران که دور رفت انتخابی جام جهانی را با نتایجی ضعیف و دور از انتظار به پایان برده بود در بازیهای برگشت از رقم خوردن یک فاجعه ملی جلوگیری کرد تا مسئولان برایش جشن بگیرند! - تیم ملی فوتبال ایران که دور رفت انتخابی جام جهانی را با نتایجی ضعیف و دور از انتظار به پایان برده بود در بازیهای برگشت از رقم خوردن یک فاجعه ملی جلوگیری کرد تا مسئولان برایش جشن بگیرند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ملی پوشان فوتبال ایران در دور رفت انتخابی جام جهانی و کسب مجوز حضور در جام ملت های آسیا را با مارک ویلموتس سپری کردند و با قبول شکست برابر عراق و بحرین انتقادات زیادی را متحمل شدند.

نتایج دور رفت در شرایطی رقم خورد که مارک ویلموتس پس از قبول دو شکست تلخ برابر بحرین و عراق حاضر به همکاری با تیم ملی ایران نشد و کار طرفین به شکایت و در نهایت محکومیت ایران برای پرداخت مبلغ قراردادش کشید.

به دنبال این اتفاق فدراسیون فوتبال تحت فشار زیادی قرار گرفت و انتقادات زیادی هم به مسئولانش وارد شد اما در نهایت بدون این که عاملان وضعیت فاجعه بار تیم ملی مشخص و مواخذه شوند انتخابات فدراسیون برگزار و تیم جدیدی مسئولیت کار را برعهده گرفت.

مارک ویلموتس و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش هر چند تیم جدید تلاش کرد زمینه موفقیت تیم ملی در چهار بازی برگشت را فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن «دولتی» برای صعود از مرحله مقدماتی/ 50 میلیارد تومان جبران شد!

جشن «دولتی» برای صعود از مرحله مقدماتی/ 50 میلیارد تومان جبران شد!