مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-16سياسي

مشارکت اجتماعی در فضاسازی شهری حلقه مفقوده کلانشهر اراک است


مشارکت اجتماعی در فضاسازی شهری یکی از محوری ترین مباحث مدیریت شهری است که متاسفانه در کلانشهر اراک سالهاست از آن غفلت شده است.

- اراک- یک کارشناس مسائل شهری گفت: مشارکت اجتماعی در فضاسازی شهری یکی از محوری ترین مباحث مدیریت شهری است که متاسفانه در کلانشهر اراک سالهاست از آن غفلت شده است.

مهدی احمدلو در گفتگو با باعث شد مردم از اهمیت چنین مکان هایی بیشتر آگاه شده و حتی به صورت گروه هایی به ایجاد فضاهایی عمومی در نزدیکی محل سکونت خود دست بزنند.

این فعال کارشناس مسائل شهری عنوان کرد: اعمال محدودیت های کرونایی و در پی آن، بسته شدن دائمی یا موقتی بسیاری از خیابان ها نیز زمینه لازم را برای افراد دوستدار طبیعت فراهم آورد تا در نزدیکی منازل خود فضاهایی سبز به وجود آورند در واقع، مشارکت اجتماعی یکی از مهم ترین مولفه ها در ایجاد فضاهای سبز امروزی بوده که پیامدهای مثبت زیادی بر فضاسازی شهری بر جای گذاشته است.

احمدلو عنوان کرد: یکی از چالش هایی که فضاهای عمومی که کلانشهر اراک با آن مواجه است نوع طراحی این مکان ها توسط مسئولان شهری و خواسته متفاوت شهروندان از آن ها است.

گزارشات حاکی است که در کلانشهر اراک، مدیران شهری آن کمتر از دو درصد بودجه سالیانه یک شهر را برای طراحی، ساخت، بهبود وضعیت و حفظ فضاهای عمومی هزینه می کنند که بدون شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت اجتماعی در فضاسازی شهری حلقه مفقوده کلانشهر اراک است

مشارکت اجتماعی در فضاسازی شهری حلقه مفقوده کلانشهر اراک است