مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-16بين الملل

نتانیاهو اقامتگاه نخست وزیری را ترک نکرده است


منابع عبری زبان گزارش دادند، به رغم آنکه کابینه جدید تل آویو بر سر کار آمده و نخست وزیر جدید انتخاب شده است؛ اما نخست وزیر پیشین این رژیم همچنان ترک اقامتگاه نخست وزیری را نمی پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عبر ی زبان خبر دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین رژیم  صهیونیستی، سارا همسر او و یاییر پسرش همچنان در اقامتگاه مخصوص نخست وزیر در خیاران بالفور در قدس اشغالی اقامت دارند.

روزنامه فرامنطقه ای نتانیاهو هنوز  اظهارنظری در این خصوص نکرده اند؛ اما قانون رژیم صهیونیستی تأکید دارد که نخست وزیر پس از پایان مأموریتش باید اقامتگاه مخصوص نخست وزیر را ترک کند.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو خود در شهر قیساریه (شمال فلسطین اشغالی) خانه دارد.

یک گروه در فلسطین اشغالی در پیامی به شلومیت بارنیع مشاور حقوقی دفتر نخست وزیری تأکید کرده است که نتانیاهو باید اقامتگاه نخست وزیری را طی دو هفته تخلیه کند.

این گروه که پیشتر نیز با برپایی تظاهرات های هفتگی به علت اتهامات فساد مطرح شده علیه نتانیاهو، خواستار استعفای او شده بود، همچنین از دیوان عالی رژیم صهیونیستی خواسته در صورتی که نتانیاهو تا تاریخ 27 ماه جاری میلادی اقامتگاه مخصوص نخست وزیر را ترک نکند، او را ملزم به خروج از این اقامتگاه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو اقامتگاه نخست وزیری را ترک نکرده است

نتانیاهو اقامتگاه نخست وزیری را ترک نکرده است