مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-16سياسي

189 بازرس در شعب اخذ رأی در ورامین / مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند


رییس هیأت بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی در شهرستان ورامین گفت: مردم می توانند هر گونه گزارش خود را در خصوص انتخابات و تخلفات تبلیغاتی به هیأت بازرسی انتخابات اطلاع دهند.

- ایسنا/تهران رییس هیأت بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی در شهرستان ورامین گفت: مردم می توانند هر گونه گزارش خود را در خصوص انتخابات و تخلفات تبلیغاتی به هیأت بازرسی انتخابات اطلاع دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کارخانه بعد از ظهر چهارشنبه 26 خرداد ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای اجرای ماده 25 قانون انتخابات ، هیات بازرسی انتخابات ورامین در فرمانداری شهرستان مستقر و به منظور حسن جریان انتخابات، اجرای صحیح قوانین انتخابات و صیانت از آراء مردم در انتخابات ، آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و گزارش های مردم شهرستان و نامزدهای نمایندگی، درباره تخلفات احتمالی انتخاباتی است.

وی خاطر نشان کرد: در جریان برگزاری انتخابات 28 خرداد، 189 بازرس در شعب اخذ رأی ورامین حضور داشته و 12 سر بازرس نیز بر فعالیت بازرسین شعبه، توسط یک سر بازرس، مورد نظارت قرار می گیرد.

کارخانه افزود: بازرسان انتخابات در سه مرحله پیش، حین و بعد از برگزاری انتخابات بر حسن اجرای فرایند این رویداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

189 بازرس در شعب اخذ رأی در ورامین / مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند

189 بازرس در شعب اخذ رأی در ورامین / مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند