مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-16بين الملل

اختلاف شدید وزارت خارجه و شورای امنیت ملی بایدن درباره روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ساعاتی قبل از آغاز نشست سران واشنگتن و مسکو در ژنو سوییس و اولین دیدار جو بایدن با ولادیمیر پوتین در مقام رییس جمهور آمریکا، - یک رسانه آمریکایی در گزارشی خبر داد، میان مقام های ارشد وزارت خارجه و شورای امنیت ملی دولت جو بایدن درباره رویکرد واشنگتن در قبال مسکو اختلافات شدید وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ساعاتی قبل از آغاز نشست سران واشنگتن و مسکو در ژنو سوییس و اولین دیدار جو بایدن با ولادیمیر پوتین در مقام رییس جمهور آمریکا، روزنامه آمریکایی از اختلافات دو دستگی عمیق مقام های دولت بایدن درباره روسیه خبر داد.

یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، به روزنامه واشنگتن پُست خبر داد، دو طیف وزارت خارجه و شورای امنیت ملی آمریکا درباره رویکرد واشنگتن در قبال مسکو اختلاف نظر جدی دارند.

به گفته این مقام آمریکایی، بحث ها در درون دولت (جو بایدن) درباره سیاست (آمریکا) در قبال روسیه سفت و سخت بوده است و در دو طرف مختلف، احساساتی قوی وجود دارد .

طبق گزارش واشنگتن پست، تصمیم ماه گذشته دولت جو بایدن برای متوقف کردن اعمال تحریم ها علیه شرکت مسئول ساخت خط لوله نورد استریم 2 و مدیرعامل آن، تصمیمی بسیار تنش زا در دولت آمریکا بوده و اختلاف شدید در این باره وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف شدید وزارت خارجه و شورای امنیت ملی بایدن درباره روسیه

اختلاف شدید وزارت خارجه و شورای امنیت ملی بایدن درباره روسیه