مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-16سياسي

همه برای سربلندی کشور در انتخابات شرکت کنند


رییس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی نهاوند گفت: مشارکت در انتخابات به معنای برهم زدن نقشه های شوم دشمن برای تضعیف کشور است بنابراین همه باید برای اقتدار ایران در انتخابات شرکت کنند.

- حجت الاسلام محسن هنرور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس نهاوند با بیان نقش حضور حداکثری مردم در بالا بردن اقتدار ملی اظهار کرد: کسی که با قدرت مردم و اقتدار به عنوان رییس جمهور انتخاب شود در مذاکرات نیز موفق خواهد شد و با قدرت بیشتری پشت میز مذاکره برای مصلحت و منافع ملی کشور حاضر می شود.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری باعث خنثی شدن دسیسه های دشمن علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود گفت: دشمنان برای نابودی انقلاب راهبردهای متفاوت و بلندمدتی را در پیش دارند که باید مراقب دسیسه های آنها بود.

 رییس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی نهاوند با اشاره به اینکه مردم ایران بصیر هستند و هرگز کوتاهی برخی از مسئولان را به پای انقلاب نمی نویسند افزود: رأی ندادن آب ریختن به آسیاب دشمن برای ادامه تحریم ها و توطئه چینی ها علیه مردم است.

وی افزود: دشمنان و در راس آنها آمریکا و اسراییل برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه های زیادی طراحی کردند و در فضای مجازی و رسانه های خود قصد دارند حضور مردم در پای صندوق های رای را تضعیف کنند اما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه برای سربلندی کشور در انتخابات شرکت کنند

همه برای سربلندی کشور در انتخابات شرکت کنند