مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-16بين الملل

اختلاف شدید وزارت خارجه و شورای امنیت ملی بایدن درباره روسیه


یک رسانه آمریکایی در گزارشی خبر داد، میان مقام های ارشد وزارت خارجه و شورای امنیت ملی دولت جو بایدن درباره رویکرد واشنگتن در قبال مسکو اختلافات شدید وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ساعاتی قبل از آغاز نشست سران واشنگتن و مسکو در ژنو سوییس و اولین دیدار یک کودتای ژئوپلیتیکی بزرگ کرملین قلمداد می کنند .

یک مقام ارشد آمریکایی به این رسانه گفت: وزارت خارجه (آمریکا) با حمایت آنتونی بلینکن وزیر خارجه، وندی شرمن قائم مقام او و ویکتوریا نولاند معاون وزیر خارجه (نفر سوم وزارت خارجه آمریکا) با هدف ممانعت کردن از تکمیل و اجرای این خط لوله مجموعه ای از تحریم ها را توصیه کرد و خواستار آن شده بود که هیچ معافیتی برای شرکت سازنده این خط یا مدیرعاملش در نظر گرفته نشود .

بنا بر گزارش این روزنامه پر تیراژ آمریکایی، جو بایدن رییس جمهور این کشور با حمایت و اتفاق نظر مشاوران ارشد امنیتی او در شورای امنیت ملی، با توصیه و موضع وزارت خارجه این کشور مخالفت کرد.

استدلال بایدن و مشاران امنیت ملی او این بود که عمل به توصیه وزارت خارجه برای سنگ اندازی در برابر خط لوله نورد استریم 2  باعث به آتش کشیدن روابط (آمریکا) با آلمان خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف شدید وزارت خارجه و شورای امنیت ملی بایدن درباره روسیه

اختلاف شدید وزارت خارجه و شورای امنیت ملی بایدن درباره روسیه