مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-16بين الملل

تاریخچه نشست های رهبران روسیه و آمریکا


رؤسای جمهور روسیه و آمریکا امروز(چهارشنبه) نشستی را درباره مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله بحران کرونا در ژنو برگزار می کنند.

- رؤسای جمهور روسیه و آمریکا امروز(چهارشنبه) نشستی را درباره مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله بحران کرونا در ژنو برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری نووستی، از جمله محورهای مورد بحث نشست امروز ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در ژنو روابط دوجانبه، مسائل جهانی و بین المللی مثل ثبات استراتژیک و همکاری در زمینه کرونا و حل و فصل بحران های منطقه، سرنوشت برجام و امنیت سایبری خواهد بود.

در طول سال های بعد از تشکیل فدراسیون روسیه در سال 1991 سه رییس جمهوری در روسیه و شش رییس جمهوری در آمریکا روی کار آمده اند.

نشست های میان سران این دو کشور ظرف شش ماه از انتخاب رییس جمهوری جدید برگزار می شد.

از جمله نشست های دوجانبه یکی در آمریکا، یکی در روسیه و شش نشست در کشور سومی از جمله در راستای همایش های بین المللی برگزار می شد.

بوریس یلتسین-جورج بوش پدر اولین نشست میان رؤسای جمهوری روسیه و آمریکا 31 ژانویه و یکم فوریه 1991 در مقر رییس جمهوری آمریکا در کمپ دیوید در نزدیکی واشنگتن و در راستای سفر بوریس یلتسین، رییس جمهوری وقت روسیه به آمریکا برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخچه نشست های رهبران روسیه و آمریکا

تاریخچه نشست های رهبران روسیه و آمریکا