مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-16فرهنگي

جرییات پروژه «کاروان آوای رضوی»/ عرض ارادت موسیقایی به اهل بیت(ع)


مرکز آفرینش های هنری بسیج با مشارکت چند مجموعه فرهنگی-خدماتی بخش خصوصی اقدام به راه اندازی پروژه «کاروان آوای رضوی» در دهه کرامت کرده است.

- مرکز آفرینش های هنری بسیج با مشارکت چند مجموعه فرهنگی-خدماتی بخش خصوصی اقدام به راه اندازی پروژه کاروان آوای رضوی در دهه کرامت کرده است.

هادی خاکی تهیه کننده و کارگردان پروژه کاروان آوای رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به راه اندازی این پروژه موسیقایی در تهران توضیح داد: راه اندازی پروژه کاروان آوای رضوی در ادامه پروژه موفق کاروان فاطمی است که در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در قالب اجراهای پاتوقی سرود و آثار موسیقایی مرتبط با موضوع مطرح شده در مناطق مختلف شهر تهران پیش روی شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه به دلیل استقبال بسیار خوب شهروندان و نحوه طراحی و ایده پردازی که برای اجرای پروژه اول صورت گرفته بود، ما توانستیم پروژه موفق و جدیدی را پشت سر بگذاریم که توانست در شرایط کرونایی گامی کوچک اما موثر برای ایجاد یک فضای فرهنگی مناسب در جهت عرض ارادت به مقام و ساحت حضرت زهرا (س) به حساب آید.

این در حالی است که ما در پروژه اول توانستیم با همراهی تعدادی گروه های فعال حوزه سرود، ذاکران برجسته اهل بیت (ع) از جمله عبدالرضا هلالی، حسین طاهری، امیر عباسی، محمد حسین پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرییات پروژه «کاروان آوای رضوی»/ عرض ارادت موسیقایی به اهل بیت(ع)

جرییات پروژه «کاروان آوای رضوی»/ عرض ارادت موسیقایی به اهل بیت(ع)