مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-16سياسي

برگزاری ویژه برنامه های متعدد بصیرتی در هفته حقوق بشر آمریکایی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برنامه های هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی از شش تیرماه در مسجد ابوذر آغاز می شود و ویژه برنامه های متعدد بصیرتی با محوریت تبیین جنایات بی شمار آمریکا علیه ایران انجام خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر باحضور دکتر بادامچیان و نمایندگان دستگاه ها در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: چهلمین سالگرد فاجعه ترور آیت الله بهشتی و یارانش را در حالی پشت سر می گذاریم که ابعاد مختلف این جنایت و تبیین جایگاه و شخصیت این شهید بزرگوار می تواند برای همه مردم خصوصا نسل جدید تبیین و واکاوی شود.

وی گفت: اگر چند سال است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به هفته حقوق بشر آمریکایی ورود پیدا کرده است به خاطر رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده تا با استفاده از این فرصت روحیه ددمنشانه آمریکا را به نسل حاضر و دنیا معرفی کنیم.

حجت الاسلام محمودی در خصوص برنامه های پیش بینی شده در این هفته بیان کرد : آغاز برنامه های هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی از شش تیرماه مسجد ابوذر برنامه ها آغاز می شود و ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه های متعدد بصیرتی در هفته حقوق بشر آمریکایی

برگزاری ویژه برنامه های متعدد بصیرتی در هفته حقوق بشر آمریکایی