مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-16سياسي

لزوم مطالعه دقیق تیپ شناسی و گونه شناسی جمعیتی توسط فعالان رسانه ای


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مطالعه دقیق تیپ شناسی و گونه شناسی جمعیتی یک وظیفه مهم برای فعالان واقعی و مجازی و عموم مبلغان است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام جدید گل گرفته کار کردند و کارهایی از این قبیل، زنجیره مواسات با حمایت خداوند به خوبی صورت گرفت.

این مسوول با بیان اینکه حرف های غیرعلمی و مخالف با غیرت و شرف مردم ایران که توسط آقای ظریف مطرح شد،  مبنای علمی نداشت، گفت: هیچوقت دیپلماسی در مقابل میدان قرار نمی گیرد این سوال و مسئله غلط است ، وقتی حرف های غیرعلمی و غیر کارشناسی ای که از آقای ظریف منتشر شد آبروی جریان لیبرال را برد ولی در یک هفته آنقدر کار عمیق گسترده علمی انجام شد که باعث حضور مقام رهبری در تریبون شد و تکلیفشان معلوم شد این همان زنجیره تعصب است.

وی یادآور شد: الان ما در جبهه انقلاب وضع بدی نداریم پرچم رسانه انقلابی بالا است، باید تعصب داشته باشیم، همچون تعصبی که افراد با نماز و بی نماز روی حاج قاسم دارند، ما زبان ناطقی داریم ، اگر راه داشت فتوا می دادیم، یک زمانی با یک فتوای تنباکو دودمان یک سلطنت به هم می ریخت الان کار پیچیده تر است ما باید تبلیغ فتوا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مطالعه دقیق تیپ شناسی و گونه شناسی جمعیتی توسط فعالان رسانه ای

لزوم مطالعه دقیق تیپ شناسی و گونه شناسی جمعیتی توسط فعالان رسانه ای