مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-16سياسي

برخی کاندیداها از ترس نقدهای دانشجویی از حضور در دانشگاه تهران سرباز زدند


نراقی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجو، گفت: برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه تهران همزمان با فعالیت های انتخاباتی در سطح کشور در دو بخش برنامه های درون تشکیلاتی و برون تشکیلاتی شامل تریبون های مردمی .

- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: برخی کاندیدا های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ترس صراحت لهجه و نقد های دانشجویی از حضور در نشست های پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه تهران سرباز زدند.

نراقی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجو، گفت: برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه تهران همزمان با فعالیت های انتخاباتی در سطح کشور در دو بخش برنامه های درون تشکیلاتی و برون تشکیلاتی شامل تریبون های مردمی و نشست های دولت تحول برگزار شدند.

وی با بیان اینکه برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با هدف افزایش سطح مشارکت مردم در انتخابات برگزار شدند، افزود: یکی از اهداف ما برای برگزاری تریبون های مردمی و همچنین سلسله جلسات رویای دانش بنیان کلید اینجاست این بوده که به مردم بگوییم راه حل مشکلات در داخل کشور بوده و برای تحول لازم است که به این راه حل ها توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کاندیداها از ترس نقدهای دانشجویی از حضور در دانشگاه تهران سرباز زدند

برخی کاندیداها از ترس نقدهای دانشجویی از حضور در دانشگاه تهران سرباز زدند