مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-16سياسي

پیام تشکر خانواده مرحوم محتشمی پور از همدردی سیدحسن نصرالله


خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور در پیامی از همدردی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تشکر و قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن این پیام بدین شرح است: حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نصر الله دام عزه رهبر مقاومت اسلامی لبنان و دبیر کل محترم و معزز حزب الله با سلام و عرض تحیت از دست دادن همسر و پدری که هم مجاهد فی سبیل الله، ناشر فرهنگ اهل بیت علیهم السلام، و یار فداکار حضرت امام خمینی (ره) بود و هم از موسسین جبهه مقاومت برای آزادسازی لبنان و مدافع آرمان آزادسازی قدس شریف بود، خسارتی جبران ناپذیر است که تحمل آن بسیار سخت و جانگداز است.

با این حال پیام تسلیت و بزرگداشت حزب الله غیور و حضور نماینده حضرتعالی در دارالزهراء[س] مایه تسلای خاطرمان گردید.

ضمن تجلیل از حزب الله مقاوم، یاد و خاطر همه مجاهدان، مبارزان و شهدای حزب الله، بخصوص سید الشهدای مقاومت، علامه سید عباس موسوی را گرامی می داریم و بر خود لازم می دانیم از محبت حضرتعالی تقدیر و تشکر نماییم.

حتما تبیین سیره و مجاهدت های خالصانه مرحوم محتشمی پور در این راه، از یک جهت باعث ماندگاری این رابطه عمیق می شود و شبهات ایجاد شده توسط بدخواهان را رفع می نماید و از طرف دیگر در آشنایی و تشویق نسل جوان به ادامه و پیگیری خط مقاومت، تاثیر بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تشکر خانواده مرحوم محتشمی پور از همدردی سیدحسن نصرالله

پیام تشکر خانواده مرحوم محتشمی پور از همدردی سیدحسن نصرالله