مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-16فناوري

اصول اولیه برای تبدیل خانه خود به یک خانه هوشمند


ما گوشی های همراه هوشمند در دست خود داریم و همگی طعم شیرین استفاده از تکنولوژی های بالا را در شرایط گوناگون چشیده ایم، اما باید بگوییم این همه آن چیزی نیست که در آینده، - پیش روی ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، مهندسان تکنولوژی رویاهای بزرگی در سر دارند؛ تبدیل کردن خانه ها به ساختمان های هوشمند که جزییات زیادی دارد و اگر فقط بخواهیم یک مورد را بیان کنیم می توانیم به اتصال وسایل برقی به اینترنت اشاره کنیم که در نهایت قادر باشیم آنها را بیرون از خانه نیز کنترل کنیم.

اگر با این مقدمه کوتاه مایل هستید شما نیز اقدامات اولیه برای تبدیل خانه خود به یک خانه هوشمند را انجام دهید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

1.

تلویزیون های هوشمند اگر پس از اینکه این مطلب را می خوانید، گشتی در دنیای اینترنت برای خرید تلویزیون بزنید، متوجه خواهید شد که نسل جدید تلویزیون ها، تفاوت عمده ای با انواع قدیمی خود کرده است.

امروزه می توانید تلویزیون هایی با صفحه نمایش بزرگ (49، 50، 55 و 65 اینچ) خریداری کنید که تصاویر در آن با قدرت اولترا اچ دی (ultra HD-4K) نمایش داده می شوند و با اتصال به اینترنت می توانید به راحتی از موتورهای جستجو استفاده کنید.

در حال حاضر قیمت این تلویزیون ها در بازار متنوع است و اگر قصد خرید داشته باشید، قیمت خرید اندروید باکس ها نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول اولیه برای تبدیل خانه خود به یک خانه هوشمند

اصول اولیه برای تبدیل خانه خود به یک خانه هوشمند