مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-16اقتصادي

چه عواملی بر بازار کار کشور اثرگذار است؟


یک مقام کارگری با بیان اینکه قوانین بین المللی در اقتصاد و بازار کار کشور تاثیرگذار است، ایجاد اشتغال گسترده در کشور را نیازمند رفع بروکراسی های اداری، - کوتاه شدن فرایند صدور مجوز و اصلاح نظام مالیاتی و بانکی دانست.

علی اصلانی در گفت و گو با ایسنا توسعه اقتصادی را در ایجاد اشتغال موثر خواند و گفت: اگر بخواهیم خود را در بحث اشتغال با برخی کشورها مقایسه کنیم آمارها متفاوت خواهد بود چرا که رشد اقتصادی آنها به گونه دیگری است و به این باور رسیده اند که برای از بین بردن بیکاری و فراهم کردن آسایش مردم باید تولید را تقویت کنند و تولید ناخالص داخلی را افزایش دهند.

وی افزود: امروز بسیاری از کشورها از نظر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با یکدیگر تعامل و ارتباط دارند و از این طریق تبادلات تجاری و اقتصادی خود را پیش می برند.

رییس کانون شورای اسلامی کار البرز افزود: باید بپذیریم قوانین بین المللی در اقتصاد و بازار کار ما اثرگذار است لذا اگر ایجاد شغل در کشور سخت است به دلیل عوامل بیرونی و درونی اثرگذار بر این مسأله است.

اصلانی تحریم و عدم اجرای برنامه را از جمله عوامل بیرونی دانست و گفت: اگر امروز برق برخی کشورها را تامین می کنیم و در پرداخت پول آن مشکل داریم، به دلیل عدم گشایش ال سی بانکی است که تحت تاثیر تحریم ها تبادلات بانکی ما را دچار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه عواملی بر بازار کار کشور اثرگذار است؟

چه عواملی بر بازار کار کشور اثرگذار است؟