مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-16اجتماعي

آسمانی صاف و آفتابی تا 5 روز آینده در کشور/ اهواز و بندرعباس گرمترین شهرها


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای 10 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 46 درجه بالای صفر و بندرعباس با بیشینه دمای 41 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان خواهند بود.

- صادق ضیاییان گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: کماکان در 5 روز آینده آسمانی صاف و آفتابی در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت.

وی گفت: در روزهای آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک تداوم دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: بعد از ظهر فردا 26 خرداد تا جمعه 28 خرداد در ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

ضیاییان بیان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری کاهش موقت دما و وزش باد در سواحل شمالی کشور و اردبیل خواهیم داشت و در این مدت دریای خزر مواج است.

وی اظهار کرد: در سه روز آینده در استان های خوزستان، بوشهر و ایلام وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود و خلیج فارس، شرق دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روزهای شنبه 29 خرداد و یکشنبه 30 خرداد در نوار شرقی کشور باد و گرد و خاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمانی صاف و آفتابی تا 5 روز آینده در کشور/ اهواز و بندرعباس گرمترین شهرها

آسمانی صاف و آفتابی تا 5 روز آینده در کشور/ اهواز و بندرعباس گرمترین شهرها