مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-16سياسي

انتخابات مسیر گفتگو میان حکومت و مردم است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: انتخابات مسیر گفتگو میان حکومت و مردم است و مردم با حضور در پای صندوق های رأی این مسیر را استوارتر خواهند کرد.

- محمدرضا امامقلی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه به لزوم مشارکت عموم مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با تمامی مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، همچنان در مسیر گفت و گو با حاکمیت قرار دارند و با حضور در انتخابات این امر را نشان خواهند داد.

وی توضیح داد: تصور کنید در روابط یک زوج در زندگی مشترکی که دارند به عنوان یک جامعه کوچک، تا زمانی امید به اینکه زندگی دوباره رونق بگیرد و حداقل های لازم برای زندگی مشترک در زیر یک سقف را داشته باشند وجود دارد که باب گفت و گو بینشان بسته نشده باشد، به محض اینکه قهر می شوند و کسی با کسی حرف نمی زند از هم جدا می شوند، خانه هاشان از هم جدا می شود و لحظه به لحظه به چالش اصلی نزدیک می شویم برای همین مشاوره ها همیشه توصیه می کنند بعد از هر آسیب و درگیری باهم حرف بزنید و مسیر گفت و گو را به روی همدیگر نبندید.

من فکر می کنم نسبت ما با اتفاقاتی که در کشور می افتد از این جنس است، حتی اگر در بین افراد جامعه گلایه هایی وجود داشته باشد که سر صندوق رأی نیایند این نیامدن لزوماً موجب متنبه شدن سیاستمداران نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مسیر گفتگو میان حکومت و مردم است

انتخابات مسیر گفتگو میان حکومت و مردم است