مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-16سياسي

برخورد جدی با استخراج کنندگان رمزارز غیرمجاز در سمنان


دادستان سمنان از برخورد جدی با استخراج کنندگان رمزارز غیرمجاز خبر داد و گفت: شعبه مستقل در دادگاه به منظور بررسی سریع پرونده های مربوط به رمزارزهای غیرمجاز در استان تعیین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت همکاری قوه قضاییه در جهت ممنوعیت استخراج رمز ارز، مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دیدار کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در این دیدار اظهار کرد: مشترکانی که برق غیرمجاز استفاده می کنند، به ویژه افرادی که دستگاه های استخراج رمزارز بدون مجوز دارند، باعث خاموشیبرق مشترکان دیگر می شوند و این یک عمل مجرمانه است.

محمدشریف ابراهیمی تصریح کرد: شعبه مستقل در دادگاه به منظور بررسی سریع پرونده های مربوط به رمزارزهای غیرمجاز تعیین شده است و در صورت کشف ماینرهای بدون مجوز، به صورت ویژه رسیدگی و حکم قضایی صادر می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این نشست به آمار کشفیات رمزارزهای دیجیتالی اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تا به حال، دو هزار و 919 دستگاه رمزارز غیرمجاز در استان سمنان شناسایی و جمع آوری شده است.

سیدمحمد موسوی زاده با بیان این که مصرف برق هر دستگاه ماینر حدود یک و نیم کیلووات در ساعت برآورد شده است، افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با استخراج کنندگان رمزارز غیرمجاز در سمنان

برخورد جدی با استخراج کنندگان رمزارز غیرمجاز در سمنان